On the low

2018-06-02 13:54:45
Dagens låt
 
Det är lördag. Det är soligt. Och jag har precis skickat iväg min exjobbsrapport till opponent och examinator och tänker ta ledigt hela återstoden av den här dagen. Hänga ute i solen och bara INTE skriva mer om Parkinsons sjukdoms proteinet. Men imorgon ska jag ta tag i att börja göra min presentation som jag ska hålla i slutet på nästa vecka. Av 5 år på Chalmers är alltså ungefär en vecka kvar nu. Vad fort det gick. Men nu tycker jag att vi FIRAR detta. Med den här låten som jag lyssnar på kanske minst en gång om dagen nu. Gillar den. Gillar hur den är uppbyggd. Gillar Tove Styrkes röst. Glad lördag, hörrni!
 
---
 
It's Saturday. It's sunny. And I have just sent the Master's Thesis report to my opponent and examinator, and will take the rest of the day off. Be out in the sun and just NOT write anything more about the protein associated with Parkinson's disease. But tomorrow, I will start putting my presentation together, which I will hold in the end of next week. Of 5 years at Chalmers, now there's only one week left. Passed so fast. But now I think we should CELEBRATE this. With this trac which I listen to at least once every day for now. Like it. Like how it's made. Like the voice of Tove Styrke. Happy Saturday, y'all!
 
 
Tove Styrke - On the low
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0