Pray For Me

2018-03-03 16:26:00
Dagens låt
 
 
Har lyssnat så himla mycket på Kendrick Lamar den senaste veckan. På repeat. I labbet. Vid datorn. På vägen hem. Nästan som att jag ska gå på konserten i Stockholm idag. Men så är det inte. :( Får hoppas att han inte ställer in spelningen på Way Out West så jag får dansa till HUMBLE., DNA., och den här låten (↓). Plus att hela Black Panther-soundtracket gör mig så himla sugen på att gå och se den på bio. Kanske att jag gör det nu i helgen.
 
---
 
Have been listening a lot to Kendrick Lamar the latest week. On repeat. In the lab. By the computer. On my way home. Almost as I had tickets to his concert in Stockholm today. But that's not the case. :( Am hoping that he doesn't cancel his act on Way Out West so I get the opportunity to shake my body to HUMBLE., DNA., and this song (↓). Also, the entire Black Panther-soundtrack is giving me cravings to watch that film. Maybe I will this week-end.
 
 
 
Kendrick Lamar & The Weeknd - Pray For Me
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0