Vecka Tretton

2018-03-29 08:40:00
Veckorapport
 
Week Thirteen
 
 
 
Runt halva veckan har redan gått. Jag har spenderat den i Riga, på kontoret, och på ett Pepp-event. Har blivit frisk igen. Skönt. Håller tummarna för att jag håller mig frisk resten av helgen för om ett tag åker jag till Rom. Det blir fett. Resten av veckan ska jag bara ta det lugnt, klappa katter, läsa böcker, och lösa korsord. Och krama mamma. : )
 
---
 
Around half this week has already passed. I've spent it in Riga, at the office, and at a Pepp-event. Am well again. Nice. Holding my thumbs for keeping it that way during the rest of the week-end, because wil travel to Rom in a while. It'll be awesome. For the rest of this week I will just take it easy, pat some cats, read books, and solve crosswords. And hug my mum. : )
 
 
Förra veckan såg jag mest bara till att bli frisk. Ställde in ungefär alla planer jag hade. Låg på soffan och läste bok. Tog mig utomhus på promenad i lördags och lånade denna bok på bibblan (Gruppen av Mary McCarthy). Var på yoga och blev irriterad av det gråa vädret. Startade igång min gamla mobil som stänger av sig själv ibland och har mycket lite minne (finns en anledning till att jag köpte en ny), och som inte reagerar på sim-kortet. Så har just nu bara en telefon som är mer som en surfplatta i väntan på att den nyare ska bli fixad (håller tummarna för att det går). Det var det. Ha en fin fortsatt vecka, och påsk. ♥
 
---
 
Last week, I mainly focused on getting well. Canceled almost all my plans. Layed in the sofa reading books. On Saturday, I went out for a walk and loaned this book at the libraray (The group by Mary McCarthy). Attended a yoga class and got irritated by the weather. Started my old phone which is turning off itself sometimes and has a small amount of memory (there's several reasons to why I bought a new one), and is not reacting on the SIM card. So for now I have a phone that's more like a tablet, while I'm waiting for my newer phone to be fixed (hope it's possible to fix it). That was it. Have a splendid week, and Easter. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Åh, så härligt med Rom! Är det varmt såhär års? (Eller ja, alltså varmare än Sverige)

2018-03-29 @ 10:06:10
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0