Batshit

2018-05-05 07:42:01
Dagens låt
 
 
 
Glad lördag! Det ska bli dundersoligt denna helg i västra delen av Sverige. Helt okej varmt. Och jag måste skriva på min exjobbsrapport. Samt lyssna på den här låten, vilket jag gör några gånger om dagen för tillfället. Den får mig att känna mig cool och sugen på att dansa. Älskar också estetiken i musikvideon, vilken jag såg för första gången igår. Färgerna, mönstrena. Vill ha ett likadant kavaj- och byx-set som han har. Det vore något för en lördagkväll, det.
 
---
 
Happy Saturday! It will be super sunny this week-end in this part of Sweden. Nice temperatures. And I have to write on my thesis. And listen to this song, which I , for the moment, do several times a day. It makes me feel cool and that I want to dance. Also love the estetics in the music video, which I watched yesterday for the first time. The colors, the patterns. Want the same jacket- and trousers set that he's wearing. That wo be something to wear for a Saturday evening.
 
 
 
Sofi Tukker -  Batshit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0