Vecka Fyrtiofem

2018-11-06 19:04:00
Veckorapport
 
Week Forty Five
 
 
 
November är här. Och det märks. Grått och mörkt och jag nyser och vaknar med kliande hals. Är rädd för att bli förkyld så har ställt in några planer jag hade för den här veckan. Så jag kan sitta hemma under flera lager av filt och låta immunförsvaret arbeta på. Till helgen ska jag nämligen på en stor fest med min Chalmers-sektion och till den vill jag ju vara frisk och kry! Har även tagit ledigt en dag den här veckan. Då har jag planerat in att shoppa med mamma och förhoppningsvis simma. Är just nu helt seg och trött i huvudet så har inte så mycket mer att säga. Skulle vilja gå och lägga mig nu egentligen, men det är lite för tidigt för det tyvärr. Hoppas ni får en bra vecka!
 
---
 
November's here. Which is notible. Grey and darkness and I'm sneezing and waking up with aching throat. Am afraid of catching a cold, so I have canceled some plans for this week. Will instead spend the time under blankets and let the immune system work. This week-end, I will attend a grand party for my Chalmers division and therefore I want to stay healthy! Also, I've taken a day off this week. For that day I've planned to go shopping with my mum and hopefully go swimming. Right now I'm so tired in my head so don't have much more to say. Actually, I'm just waiting and longing for bedtime but it's yet a little bit too early for that. Hope your week will be good!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0