Vecka 7

2019-02-11 08:34:00
Veckorapport
 
Week 7
 
 
 
Har kokat en hel kanna grönt te att dricka nu under morgonen och har på Morgonstudion i bakgrunden. Var nästan ett år sedan jag hann se Morgonstudion på morgonen. Denna vecka är det sportlov i den här delen av landet och jag är därför ledig. Mina planer är att söka minst ett jobb om dagen, städa lägenheten, fixa saker jag har skjutit upp på grund av trötthet efter jobbet, och spela tvärflöjt för det var länge sedan. Ingen danslektion den här veckan, så vill gå till simhallen två gånger. Nyser dock och har lite ont i halsen, så kan hända att jag bara behöver vila.
 
---
 
Have prepared a pot of green tea to drink during the morning and am watching Morgonstudion (morning news). It was almost a year ago I had time to watch Morgonstudion in the morning. This week it's a spring break so I'm off work. My plans are to apply for at least one job a day, clean the apartment, fix things I've postponed, and play the flute because it was some time since. No dance class this week, so I want to go swimming twice this week. Though, I'm sneezing and feeling ache in my throat, so maybe I just have to rest instead.
 
 
Nu i helgen har jag tagit det lugnt. Gick och såg The favourite, läste böcker, fyndade på Myrorna, och promenerade mycket. Denna helg är mer planerad med kalas och annat kul. Nej, nu ska jag sätta igång med att dammsuga, woho. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
Last week-end was pretty calm. I went to watch The favourite, read books, made nice findings at secondhand, and walked a lot. This week-end is more planned with a party and funny stuff. Well, now it's time for me to start vaccuming. Hope you'll have a nice week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0