Husen jag byggt i Sims 4

2019-01-25 18:43:00
Spel
 
The houses I've built in Sims 4
 
 
 
En stor del av min fritid i december tillbringade jag med att spela Sims och tänkte vi kunde ta en kik på några hus jag har byggt i mitt nuvarande grannskap. Först ut: denna byggnad som jag vill ska se ut som en gammal kyrka. Fick inte riktigt till taket på tornen, och hade velat kunna bygga sneda väggar. Annars är jag nöjd.
 
---
 
I spent a large part of my spare time in December playing Sims and thought we could take a look at some houses I've built in my current neighbourhood. First: this building which I wanted to look like an old church. Couldn't get a nice roof and would have wanted to be able to build not so straight walls. Otherwise, I'm content.
 
 
Men det är ingen kyrka längre, utan en bar. Jag fick inte plats med en toalett inomhus, så för att uträta sina behov får simmarna gå ut. Huset som står bredvid är också en slags bar, fast av en annan sort.
 
---
 
But it's not a church anymore, but a bar. I didn't have space for a toilet inside, so the sims have to go outside to urinate. The house standing next to it is also a kind of bar, but of another sort.
 
 
Hit kan mina simmar åka för att sjunga karaoke.
 
---
 
My sims can go here to sing karaoke.
 
 
Eller bara hänga vid baren.
 
---
 
Or just chill at the bar.
 
 
På en annan tomt har jag byggt ett gym med alla redskap som finns i Sims 4.
 
---
 
At another lot, I've built a gym with all the apparatuses available in Sims 4.
 
 
På ovanvåning finns det en relax-avdelning med många sköna soffor. Men det glömde jag visst ta kort på.
 
---
 
Upstairs, there's a relaxation area with many nice couches. However, it seems like I forgot to document it.
 
 
Sist ut. Mitt senast byggda hus. Fyra våningar med en swimmingpool högst upp.
 
---
 
Last. My latest builded house. Four floors with a swimming pool in the top.
 
 
Stora fönster för mycket ljusinsläpp och altaner på nästan varje våning.
 
---
 
Large windows for more light indoors and terraces at almost every floor.
 
 
Här bor ingen ännu, men jag skulle nästan vilja flytta in min nuvarande familj in dit istället. Enda nackdelen är att jag tycker det blir lite svårare att spela när jag måste gå upp och ner för olika våningar för att hålla koll på vad mina simmar pysslar med.
 
---
 
Yet, nobody lives here, but I thinking of moving my current family here. The backdraw is that I find it harder to play when I have to alternate between floors all the time to get a look of what my sims are up to.
 
 
Här bor min familj just nu. I ett stort tvåvåningshus. Men tänker att familjen och dess hus får ett eget inlägg någon annan gång. Det var allt! Ha en trevlig fredag, nu.
 
---
 
For now, my family lives here. In a big house with two floors. But I will create another post telling about my family and their house another time. That was all. Have a nice Friday!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0