Vecka 1

2019-01-02 10:25:00
Veckorapport
 
Week 1
 
 
 
Vaknade upp till sol som tog sig in i lägenheten. Är sugen på att ta en promenad. Ska ta en när jag har återställt vätskebalansen ordentligt i den här kroppen. Hade ett superkul nyår, men var alldeles för dålig på att dricka alkoholfritt och sova mycket vilket resulterade i dåligt mående på årets första dag, och okej mående på årets andra dag. Ett av mina nyårsmål är att bli bättre på att dricka mer alkoholfritt, måste ta tag i det här! Altt om mina nyårsmål och nyårsafton kommer bli inlägg senare denna vecka.
 
---
 
Woke up to sunshine this morning. Want to go out for a walk. Will do so when I have been drinking more water. Had a super funny New year's celebration, but was so bad at drinkning alcohol free and sleep enough, which resulted in not feeling so well on the first day of the year, but a little bit better on the second day. One of my goals for the new year is to be better at drinkning more alcohol free drinks, to take care of this. All about my goals for the new year and my new year's eve will be posts later this week.
 
 
Den här veckan är jag ledig från jobb och jag har lite lösa planer. Förutom till helgen då det är trettondagsafton och traditionsenligt ska jag hänga med släkten på mammas sida. Det blir fint. Nästa vecka ska jag börja jobba igen och jag ska mest bara samla energi tills dess. Hoppas ni får en fin vecka! Och glöm inte ta hand om varandra. Det är ta mig tusan det viktigaste.
 
---
 
This week, I'm off from job and I've some small plans. Except for this week-end when it's the Twelth night and I will spend time with my relatives as every year. It will be nice. Next week I'll start working again, and until then, I will just load some energy. Hope your week will be nice! And don't forget to take care of each other. It's the most important, god damn it.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0