Vecka 31

2019-07-30 19:51:00
Veckorapport
 
Week 31
 
 
 
Har fått tid att hänga på min favoritplats (↑) de närmsta dagarna. Samlat kraft. Simmat meter efter meter. Tittat på havets rörelser. Andats. Hunnit med att umgås med ett gäng vänner som jag inte har kunnat se sedan i början av sommaren. Firat födelsedagar. Har börjat jobba igen, men eftersom många andra fortfarande har semester är det rätt lugnt. Ser till att boka in luncher och besök på konstmuseum för att passa på att umgås när alla andra fortfarande har semestrar och är flexibla. Det får vara allt för nu. Hoppas ni får en fin vecka!
 
---
 
Have been able to spend time at my favorite place (↑). Gathering energy. Swam meters after meter. Watched the movements of the sea. Breathed. Have also had time to be with some friends who I haven't seen since the beginning of summer. Celebrated birthdays. Have started working againg, but since many others still are on vacation, it's not super much to do. I'm making sure to make plans with friends, such as lunches and go to art museum, while they're still on vacation and flexible. That's all for now. Hope your week will be grand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0