Let you know

2019-06-26 20:31:00
Dagens låt
 
Antar att detta är en av sommarplågorna? Kanske?! Hör den på P3 varje gång jag lyssnar i vart fall. Blev osäker nu på vad som egentligen kategoriserar en sommarplåga. Nåväl, om så skulle vara fallet gör det den inte sämre för det. Gillar Flumes sound (och har ju en stadig crush på karl'n). Första gången jag hörde låten tänkte jag att det här måste vara Flume. Låter alldeles för likt honom för att inte vara det. Hannah Reids (från London Grammar) röst passar perfekt. Let you know är en av de låtarna jag lyssnar på repeat nu i sommar. Kanske att jag delar med mig av de andra senare i sommar. Ha det gött i sommarvärmen!
 
---
 
Guess that a lot of people listen to this song this summer? Because I hear it every time I put on the radio (P3). Well, that doesn't make it bad in this case. I like Flume's sound (and also, I have a stable crush on this man). First time I heard this song I thought that this must be Flume. It sounds to much like him to not be. The voice of Hannah Reid (from London Grammar) fits perfectly. Let you know is one of those songs I listen to on repeat this summer. Maybe I'll share the other songs later this summer. Have a great time in the summer heat!
 
 
 
Flume feat. London Gramamr - Let you know
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0