3 nya maträtter jag lagade i februari

2019-03-23 15:05:33
Mat och recept
 
3 new dishes I cooked in February
 
 
 
Sojabitar (het chili & örter-smak) med svamp, lök och kokt ris. Älskar de där sojabitarna från ICA gott liv.
 
---
 
Soya bites (hot chili & herbs-taste) with mushroom, onion, and boiled rice. Love those soya bites.
 
 
Bakad potatis med morötter och majs & ärter. Till det: en röra av kikärtor och soltorkade tomater. Tror jag använde detta recept. Så god röra att ha i kylen för pålägg och annat gött.
 
---
 
Baked potato with carrots and corn & peas. Added mashed chickpeas with sundried tomatoes. Think I used this recipe. So nice to have it in the fridge and put it on bread.
 
 
Och Mapo tofu! Som jag redan har skrivit om här, där även receptet finns. Det var allt från februaris mat.
 
---
 
And Mapo tofu! Which I've already written about here, where you also can find the recipe. That was all from the food of February.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0