Vecka 11

2019-03-12 19:28:00
Veckorapport
 
Week 11
 
 
 
Det är tisdag och ny vecka. Jag ska hänga i en förskoleklass och på fritids hela veckan ut. Sedan ska jag ta helg och fira en examen och en bröllopsdag. Annars händer det inget speciellt nytt. Mina kvällsrutiner ser ut som att jag gör kanske en aktivitet, åker hem och ser en film, lägger mig och läser en bok och somnar till sist. Igår såg jag Draktränaren, idag ska jag se Hotel Artemis medan regnet smattrar mot rutan.
 
---
 
It's Tuesday and a new week. I'll spend the whole week in a pre-school class. Then I'll call it the week-end and celebrate a graduation and a wedding day. Otherwise, there's quite nothing new. My evening routines now are that I do some kind of activity, go home and watch a film, go to bed and read a book and finally fall asleep. Yesterday I saw How to train a dragon, today I'll watch Hotel Artemis while listening to the sound of rain towards the window.
 
 
I helgen som passerade var jag ute på landet och var mest trött, och käkade pizza med ett gäng vänner. Rätt så lugnt och trevligt. Försökte ladda energi inför veckan, men tror den redan försvann igår. Fick dock lite ny energi efter danslektionen, men kan hända att den energin tog slut idag. Nåväl, hoppas ni får en trevlig vecka!
 
---
 
This week-end I was in the countryside and mostly was tired, and ate pizza with some friends. Quite calm and nice. Tried to load some energy for this week, but think I run out of it already yesterday. Got some new energy from the dans class, but might be that I run out of it today. Oh well, hope you'll have a nice week!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0