Min söndag

2010-01-27 17:36:50
Min Dag
I söndags firade jag och min pojkvän 8 månader tillsammans.
Vi hade tänkt att hela dagen bara skulle ägnas åt varandra. Dock blev det lite knas på morgonen; bl.a. missade vi minst två bussar och jag blev lite sur för att det inte blev som vi hade tänkt.

Men sedan blev det bra igen. Åkte in till Göteborg och shoppade små-presenter till varandra. Köpte även ett linne med rosett på till mig själv (:
Såg på New Moon på bio (: , tyckte det var den enda kärleksfilmen som gick på bio som båda ville se ;) .


Linnet jag köpte på H&M (:


Min present till min underbaring. Dessutom fick han två gulliga örngott, där det står
Min på den ena och Din på den andra. Fick muggar med samma text av honom i julklapp, så jag tänkte att det kunde passa om han hade sådana örngott ;) . Dock beslutade han att vi ska ha örngotten hemma hos mig och muggarna hemma hos honom^^.


Dessa gulliga saker fick jag i 8-månaders-present + bion.
De två "plattorna" ovanför Niveakrämen är magneter, och grismagneten är en intimgrej^.

Jag älskar dig, my love<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-27 @ 20:25:01
Postat av: Emma-Lou

Tja, ser i din blogg att du gillar bloggtävlingar?! :) Jag har en pågående tävling i min blogg, där du kan vinna snygga (givetvis nya) örhängen! Än är det inte så många tävlingsdeltagande, så passa på då vinstchansen är STOR!



http://emmalou.myshowroom.se/vinn-orhangen/

2010-01-28 @ 17:30:05
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

2010-02-05 @ 17:16:02
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0