Torsdagsutflykt

2011-08-07 13:33:00
Min Dag
I torsdags åkte jag, mami, mormor och Eme iväg till Orust.


En timma senare än vad det var tänkt kom vi iväg. Men det hade jag räknat med, så jag tog lite extra sovmorgon.
På vägen stannade vi och tankade och såg en bränd bil.


Sedan kom vi till slut fram till vårt första mål för dagen: Göksäter.
Emelie hittade festliga masker.


Och snygga solglasögon (hon köpte dock inget av det).
När vi (läs: mamma och mormor) till slut var klara efter några timmar och jag höll på att gå under av hunger, ställde vi oss i kassan och betalade. Jag köpte inga direkt märkvärdiga saker. Lite servetter och andra grejer som kommer att komma till användning i helgen.
Efter att vi ätit smörgåsar var det dags att åka vidare till Stenungsund. Vad jag köpte där visar jag senare.


Kommentarer
Postat av: Emelie H

Yaaay fin min på den sista bilden!

2011-08-09 @ 14:05:07
URL: http://copyrightByemelie.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0