Två tidningar och två böcker

2013-03-14 22:17:00
Min Dag
Idag låg ett stort kuvert till mig i brevlådan.
Innuti låg dessa två tidningar från WWF. Bestämde mig för att bli medlem i WWF för ett tag sedan, och WWF EKO är medlemstidningen som en får fyra gånger om året. Har hittills läst igenom ungefär halva. Många bra, en del ledsamma, artiklar om sådant WWF arbetar för, som att minska antalet korallrev som dör.
Och så låg det ett stort paket av kartong i brevlådan också.
Innehållande "Året runt" som är den bok en, för i år, får när en väljer att bli bokmedlem. Många fina bilder på svenska landskap under årets alla årstider, och lite fakta.
Och för någon dag sedan låg Maria Svelands "Hatet - en bok om antifeminism" i min brevlåda efter att jag läst om den på olika ställen, och härom kvällen bestämde mig för att beställa hem den. Har bara läst det första kapitlet (innan jag köpte hem den) än så länge. Men den ska förhoppningsvis bli en intressant och upplysande läsning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0