Jericho (C2C remix)

2015-10-31 08:30:50
Dagens låt
 
Mycket musik här det senaste, men det är för att det varit tentavecka och jag har prokasinterat med att lyssna på mycket "ny" (alltså för mig ny) musik.
 
Den här låten är helt magisk. Älskar den så himla mycket. Speciellt beatet, så himla mjukt men ändå kaxigt. Har tappat räkningen på hur många gånger jag lyssnat på den här. Kan. Ju. Inte. Få. Nog.
Gillar ju dock det mesta som C2C gör. Flera av deras remixer/låtar finns på Soundcloud. Men har fastnat lite extra för den här för tillfället, alltså.
Originallåten är för övrigt också finfin och mysig.
 
Så varsågoda, ett fett och asnice lördagsbeat. (Och lugna, den finns på Spotify.) You're very much welcome.
Vill förresten ge lite linklove till Jenny & Vänner. Det är däifrån (främst podden) jag har hittat många nya låtfavoriter. Kika in där om ni gillar exempelvis den här låten och/eller Toxe till exempel.
 
Sister Rosetta Tharpe  - Jericho (C2C remix) 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0