Godnatt

2008-12-16 21:55:55
Min Dag

Tjoho

Nu blir det sängen för min del. Upp 6 imorgon.
   På franska lektionen skulle vi ha med oss lussekatter/pepparkakor eller så, lite mysigt, tyckte franskaläraren. Jo, men visst. Lite mysigt ska det väl bli.

  Sista riktiga skoldagen imorgon, på torsdagen ska vi väl springa runt, haha, eller något. Eller är det på kvällen? Jag vet inte, får fråga mina klasskamrater.
   Dessutom vet jag precis vad jag ska ha på mig, den svarta spetsklänningen. Nu är det bara skoproblemet kvar, vad ska man ha på fötterna? Hinner inte köpa nya skor innan dess. Får väl ta några gamla, som jag inte använt så mycket. Usch, känns så tråkigt att ta de gamla. Men så det får bli.
   Sedan vet jag inte om det var ironi, men en kille i klassen sa att han ska ha kostym på sig. Åh, va snyggt! Det är så fint när killar (för en gångs skull?) klär upp sig, med skjorta/kostym.

   Nej, sova var det ja. Och ta ut några lussekatter ur frysen, så jag inte glömmer det.

Pusshey


Wille med en "snö"klädd gran på Liseberg i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0