Jag har beställt :)

2008-12-03 22:07:24
Konsumtion

Den här söta klänningen har ja beställt hem till mig,
jätte nöjd, hoppas jag att jag kommer bli. Fanns i typ beige-aktig ton, men den fanns inte i small, fatta att man blir lite ledsen då. Men svart är väl också fint, bara det att man ser ju inte alla små detaljer lika bra.
Sedan beställde jag hem ett par skor som såg nästan likadana ut som hon har på bilden, men inte riktigt. Längtar tills de kommer !

Fast min mami kommer väl bli lagom glad på mig när räkningen kommer, beställde inte bara klänningen och skorna heller. Aja, den smällen får hon ta, hehe. ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

snygg klänning:)

2008-12-07 @ 17:45:05
Postat av: Ellsa

nej va fin! L)

2008-12-13 @ 12:41:28

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0