Morgonen

2008-12-19 10:34:05
Min Dag
Hej vänner

Idag vaknade jag runt 7, av att mami kom in rummet med min mobil, och sa att den ringde och lät. Jag hade ju glömt att stänga av alarmet, som alltid går igång klockan 7fredagar och måndagar.
   Jag somnade om.
   Så kom mami in igen, runt 9, och sa att jag borde städa lite innan jag åker till Wille.
   Runt 10, kom hon igen igen, och sa att hon skulle åka.
  "Kan jag få sova?" typ mumlade jag.
   Hon kunde ju ha skrivit en lapp och lagt på köksbordet? Eller ringt sedan, när hon hade åkt? Men nej, nej. Det var meningen att jag inte skulle få sova.
   Och jag fick inte fira att jag har jullov med en äckligt lång sovmorgon. Äsch.

   Nu kurrar magen, dags för frukost.
Pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0