00:15 - 00:20

2008-10-21 00:20:42
Min Dag
Vad säger man ? Godnatt bloggen ?

ÅÅh, sitter upp och pluggar inför so-seminariet vi ska ha på fredagen om antiken. Vi har fått frågor och så, så vi vet vad som kan vara bra att kunna, ungefär.
 Jag sammarbetade, över msn, med en i klassen med frågorna. Han hade sagt att vi skulle sitta och göra de tills vi var klara, men sedan banga han ur och gick och lade sig. Så nu sitter jag själv, och har typ ingen och fråga, eftersom alla andra också har gått och lagt sig, eller de som jag vet att jag kan fråga i vart fall.
 
Lediga ifrån skolan imorn. Gött gött. Enda baktanken är att vi måste göra lite matte hemma, eftersom matteläraren var snäll och lät oss slippa mattelektionen då det skulle vara den enda lektionen vi skulle ha haft imorgon. Schysst!

   Riktigt trött e jag, så jag vet knappt vad jag skriver.

   Nej, nu måste jag gå och lägga mig, kanske ser en film, kanske inte. Det lär ni få veta i vilket fall.

Ha det bäst, sköt om er.
Puss, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0