Pluggaren

2008-10-15 21:41:02
Min Dag
Godkväll, godkväll kära blogg.

Läste ett mail jag fick från nelly.se, där det stod att mitt paket kommer den 19:e. Och nu måste det komma då ! För annars blir jag galen på de. många kan det ju inte vara som beställer samma kläder, som mig. Så att det tar tre/fyra veckor.
Undrar om jag kan typ stämma de på något sätt, eller få det typ billigare. Fast jag vet inte riktigt hur man ska göra för det. Får prata med mina päron. De borde veta.

Imorgon efter skolan, så tänkte jag sitta kvar och plugga på no:n. Sedan dra och träna spinning, medan mami gympar, så åker vi gemensamt hem sedan.
Myyys.

Nu ska jag kolla om det finns något nytt, kul att beställa ifrån nelly.se, kanske bara hade otur förra gången. haha.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vad har du köpt för kläder där? :)

2008-10-24 @ 17:58:23

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0