Godnatt ( :

2008-09-17 22:58:46
Min Dag
cambilder , here-we-go.

På föräldrarmötet fick vi veta att vi den 2:a oktober, ska åka till Krokholmen med klassen. Ska bli jättemysigt tycker jag. Vi ska stanna där till lördagen, och denna gången tänker jag inte något hindra mig från att åka med klassen.
Inte långt kvar ...
Övat på engelskaglosorna , och jag kan de. Så himla skönt ! Så nu är det bara att låta morgondagen glida fram tills man kommer hem :D . Då vet jag nog vad som väntar. Inte bara revbenspjäll (som vi ska äta, eftersom det är så gott!).
Men jag skriver mer imorgon, kanske hinner innan jag drar mig till bussen, får se. Men nu ska jag sussa, eller först blir det till att tvätta ansiktet, borsta tänderna och allt sånt där som egentligen är helt oinressant att läsa om.
Puss puss,
och sov sött
Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0