Onsdags dagen.

2008-09-17 16:34:47
Min Dag
Vaknade trögt idag. Inte sovit mycket , runt 6 timmar. vanligtvis sover jag runt 8 timmar, så mitt huvud kändes tungt när jag tog det ifrån huvudkuden.
Mamma körde mig till skolan, för hon skulle ändå jobba i de trakterna i dag.
Skolan gick ovanligt fort idag. Till och med franskalektionen flög fram.
Blev astrött efter lunchen, så jag fick inte så mkt gjort på matten. Innan so:n vilade jag och AnnaK genom att halvsov. Men ElinM var snäll och väckte oss,  hum. Hade gärna velat sova en stund till, men hade nog ändå vaknat utav so:läraren.
 

Mamma hämtade mig efter skolan, efter att jag hade varit och köpt fläskfilé, haha. Skämdes nästan närjag berättade det, för några klasskopisar. Låter asdumt, men jag förklarade för de, att jag var tvungen att köpa det.
Men nu måste jag gå och duscha så att jag orkar med föräldrarmötet ikväll, klockan 19.
Sedan blir det till att fixa naglarna, för det måste jag göra. Det är inte särsklit snyggt med avskalat nagellack, spec inte på en fransk manikyr! Skäms ju!
Men det blir inte av att jag fixar de, när det är så mycket annat jag ska göra.

Puss puss
Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0