Söndags eftermiddag

2008-09-14 14:32:56
Min Dag
Då har man kommit hem igen då, efter en shoppingrunda.
Träffade Elsa den fagra, <3. Hon var på jakt efter ett par nya gymnastikskor, och jag själv letade då efter stövlar.
Jag kommer nog inte hitta några, förrän den första snön har kommit, skulle inte förvåna mig alls. Skor är svårt för mig att köpa, speciellt när man verkligen behöver ett par.
Men nu måste jag verkligen sätta mig och plugga, för jag har minst två läxor, till imorn.
Puss puss
Elin.

Följ min blogg med bloggkoll.

Kommentarer
Postat av: Jannike Ovring^

Har du inte hittat din bok ännu ? ^^ hehe Hoppas att den ligger i skåpet då (: Vilken fin bild föresten <3

2008-09-15 @ 07:15:05
URL: http://jannikeovring.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0