Onsdag 18/2 - försovning

2009-02-18 18:20:55
Min Dag

   Hej (:

   Har inte haft tid att skriva, har lite plugg , är lite halvt sjuk och kände inte för att skriva. Är smått förkyld, för övrigt. Jag måste blir frisk till helgen.

   På fredag ska jag på Mary Poppins med släkten, på lördag blir det Håkan Hellström, och på söndag tänkte jag ta ett skivstångspass på friskis (som vanligt^^).
   Så jag får helt enkelt inte bli sjuk, annars så drar jag mig dit ändå.

   I söndags var jag på dop av mitt kusinbarn. Dessvärre verkade många i släkten fått magsjuka, vinterkräksjuka eller något annat. De i min familj fick det också, men jag klarade mig. Eller hittills har jag gjort det, skönt i vart fall.

   Försov mig i morse, så jag missade franska-lektionen. Missade glosförhöret, antar att jag får göra det på måndag, för det fick jag göra förra gången vi hade glosförhör. Fast då var jag sjuk och var hemma istället. Men jag kan orden, så det skulle inte göra något om hon förhörde mig på de ^.


   Nu måste jag kika över kemin ett tag, då jag ska ha prov på det på fredag.
Ha det fint, kram !

Kommentarer
Postat av: Mostera

Jag blev riktigt rädd att du hade fått skrivkramp eller något liknande.

Vilken tur du haft som inte blev drabbad av magsjukan.

Vi ses i skolan på torsdag

2009-02-18 @ 20:38:10

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0