Mitt nyår

2009-01-02 22:42:10
Min Dag

Så, nu har jag orkat  lägga in bilderna från mitt nyårfirande på datorn, och jag tänkte slänga upp några här. :)


Min nyårsklänning


Bästa vän och jag


Ville ha kort på fyverkerierna, och det här var väl det närmsta jag kom med min kamera. Äsch då.


Sådana snygga kort blir det när man slänger runt med kameran. Haha, snyggt gjort av mig x)


Dagen efter bar det ut på isen med skridskorna. Kommer inte ihåg vad sjön hette. Hunden Smila var med.


Så otroligt vackert var det!


Jag och Stella, Isen och solnedgången


Orkar inte redigera, men här är bevis. Jag står på skridskorna! Och jag kunde åka runt lite, ska inte säga för mycket, haha. Men det gick nästan. Sedan orkar jag inte redigera bilden, så ni får se orginalet, haha.


Långfärdsskridskor (Y) som jag fick låna av några, jätte snällt (:

Det var de bilderna jag vill lägga upp, sedan finns det ju några som nog inte ska läggas upp x)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0