Plötsligt händer det

2010-04-16 22:15:39
Min Dag
Jag och mami åker i bilen för att hon har hämtat mig från tåget efter spinningen.

Mami: "Mormor har vunnit en resa."
Jag: "Vart då?"
M: "Till Italien."
J: "Va? Varför då?"
M: "Det var några tabletter hon köpte." (Kommer inte riktigt ihåg vad hon sa, men något sådant var det.)
J: "Jaha."
M: "Hon frågade om jag ville följa med, men jag sa att Emelie vill nog gärna följa med."
J: "Jag vill också följa med!"

Lite roligt att det var andra gången som hon vann en resa till Italien på kort tid  av  samma företag (hon vann någon gång i julas också).
Men en sak som är lite tråkig är att hon inte känner sig tillräckligt frisk och kry för att åka ner till Italien. Annars hade nog jag och Emelie gladeligen följt med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0