Godmorgon! Patriks dator har fått virus s...

2010-08-23 09:33:11
Min Dag

Godmorgon! Patriks dator har fått virus så jag kan inte använda den, därför blir det sms-inlägg idag. Vaknade tio i åtta av ett sms, och sedan kunde varken jag eller Patrik somna om. Vi hade tänkt att gå upp när vi vaknade (förmodligen runt klockan nio) eller senast halv elva (hade satt alarm) men nu blev det som det blev. Känner mig lite trött som om jag inte har fått sova tillräckligt men jag kanske piggnar till när jag har fått äta och dricka lite. Skolan börjar ju som sagt idag, och min syster börjar på högstadiet (!) och igår utsattes jag för förhör om bussarna. Jag hoppas att hon kom fram till skolan imorse, hehe. Inte lätt när man inte är van... I vart fall så ser det ut att var en regnfri dag så jag tror jag inviger mina converse. Vill ju inte att de ska bli smutsiga första gången de blir använda (vilket brukar gälla för alla nya skor). Nu ska jag äta frukost! Ha en superfin dag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0