Godmorgon Godmorgon

2010-02-16 09:18:14
Min Dag
Gissa vad jag möter när jag drog upp persiennerna för bara några minuter sedan? Det snöar! Igen. Och grått och mulet är det dessutom. Men inte så kallt, och det är ju skönt för man slipper ha på sig tre par leggings, och fem par strumpor.

Idag ska jag åka in till Göteborg med E<3 och en till kompis. En kompis som jag inte har sett på jag vet inte hur länge. Ska bli roligt (: . Vi ska shoppa lite, och förmodligen tar vi en fika också.
Men nu ska jag göra mig iordning!

Just det, lägger upp bilder från havsisen senare. Är så vackert vid havet att jag måste lägga upp de bilderna! Hihi...


Nu kommer det ännu mer snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0