Nya tapeter...

2010-01-20 17:04:48
Allmänt
...i rummet utanför mitt rum. Vet inte vad man kallar det riktigt, tv-rum?
Mami hade bestämt och de är jättefina! Gråa med vita blommor på. Ska visa en bild senare.
Tapeterna innan var vit-aktiga från när vi (ehm, pappa) byggde huset (behövdes verkligen bytas ut! Tråkiga helt enkelt) och på en vägg (den som skiljer mitt rum från tv-rummet) såg man gipsskivorna eftersom den väggen har byggts till senare. Lägger nog upp en bild på det senare, om jag kommer ihåg och orkar...

Har börjat fundera på vad jag ska ha för färg på mina väggar. Lutar åt något brun-aktigt tror jag. Och kanske en fondvägg. Men jag får se först^.
Kollade i färgprover hemma hos min pojkvän idag och det fanns några fina jag skulle kunna tänka mig. Men när man väl fått upp färgen på väggen ser det inte ut som på färgprovet så det är jättesvårt att hitta något som jag tror kommer passa.
Men jag ska leta (: .


Min nuvarande tapet som mami och pappa hade när de hade sitt sovrum i mitt rum. Har inte blivit att vi har bytt den än. Vi skulle ha gjort det innan jag flyttade in^.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0