Rulla sig i grus!

2010-06-18 12:02:45
Min Dag
Godmorgon, godmorgon!

Har precis kommit hem igen efter att ha följt med min pojkvän till bussen. När vi gick var det lite blåsigt och kallt, och jag tänkte att "idag blir det en såndär dag då man kan sitta inne utan att få dåligt samvete fastän solen lyser" (jag är uppväxt med att man mer eller mindre måste vara utomhus om det är fint väder under sommaren). Men när jag kom tillbaka hade det blivit varmare och jag har bestämt mig för att sitta utomhus idag.

Ska väl snart gå in och göra lite lunch till mig. Får se vad det blir, kanske tinar en paj eller något.

Ha en underbar dag!

Elsa-Sara rullar sig i gruset. Åh, så skönt!



Så härligt att rulla
sig i gruset, så vi gör det en gång till!


Inte lika roligt när man visst hade blivit upptäckt...

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0