Kemiplugg och julpynt

2010-11-27 23:49:12
Min Dag
Hej!

Har pluggat kemi idag som sagt. Känns som om jag förstår det nu och det känns skönt. Imorgon ska jag bara gå igenom alla labbarna och förstå dem med och sedan hoppas jag på att jag förstår uppgifterna som kommer på provet sedan!

Hann med att julpynta litegrann. Skulle egentligen bara sätta upp min stjärna jag har i fönstret, men det stod lite grejer i vägen så jag tänkte att jag lika gärna kan sätta fram dem nu istället för att ställa tillbaka dem in i garderoben igen.
Dessutom har skivspelaren gått varm för det har spelats jullåtar hela dagen här hemma. Sådant gillas för jag gillar julmusik! Så lugnande på något sätt.

Imorgon är det första advent och jag tror vi ska åka till kyrkan och sedan åka till farmor och farfar och fika adventsfika.

Well, det var väl det. Ska snart slänga mig i sängen och sova, så godnatt och ha en fin lördagsnatt! :)


En liten gris och en tomtegumma fick komma fram nu tillsammans med adventsstjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0