Onsdagmorgon

2010-11-10 08:53:48
Min Dag
Godmorgon!

Egentligen har jag lite bråttom och hinner inte skriva, men jag tänkte ändå slänga iväg ett litet inlägg.
Har precis duschat och tagit på mig kläder. Nu återstår frukost, packa och fixa till mig på tjugo minuter. Får se hur det går!

Idag är det matte (antagligen får vi plugga fysik på den lektionen), SO, fysik och lunch någonstans däremellan.
Har fysikprov imorgon (!) så det kommer bli en hel del fysik idag gissar jag på. Eller det borde bli, får se hur mycket jag orkar. Har inte direkt någon större studemotivation just nu. Det hade annars varit bra nu när vi har lite saker att pyssla med.

Well, well. Mot köket och frukost!
Ha en underbar onsdag mes amis!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0