Fortfarande förkylt

2010-10-28 20:46:11
Min Dag
Hejhej

Hur är det med er? Jag är fortfarande förkyld, har ont i magen och i huvudet. Så typiskt att det skulle bli såhär när vi har projektarbetsdagar och jag måste pallra mig iväg till Kastellegårdsskolan. Som tur är är det bara någon timma vi är där; mer hade jag nog inte orkat. Är så orklös och hade det varit vanlig skola hade jag stannat hemma.
Imorgon är det i vart fall sista dagen och vi ska bara ha en liten enkät de ska fylla i, inget jobbigt direkt. Och sedan är det hela över och jag ska åka hem till mig.
Men varför känns det som om man blir förkyld när man egentligen absolut inte får?

Känns som jag har åkt hur mycket buss som helst idag. Först tog jag buss till Kastellegårdsskolan, fick åka bil hem till Wille, buss från Wille till Kungälvs busstation och bytte till Grön Express (närmare till Patrik). Jag gick hem till Patrik, men det var ingen hemma och jag hade ingen nyckel. Försökte ringa Patrik men han svarade inte för han hade lektion på mellanstadieskolan. Bestämde mig för att åka tillbaka till Ytterby för att hämta nyckeln, men när jag väl var framme skulle Patrik åka därifrån så jag fick ta en buss från Ytterby till Patrik.
Inget drömscenario att behöva åka buss fram och tillbaka när man är sjuk. Gick och lade mig så fort jag kom innanför dörren, ungefär.

Har sovit hur mycket som helst och ätit litegrann. Hoppas att det går över snart för jag vill inte vara sjuk! Så tråkigt att bara ligga i sängen och inte orka/kunna göra något som man tycker är kul, slötittar för det mesta på tv när jag är vaken.

Väntar på att Patrik ska komma tillbaka för han är och handlar lite saker till mig (som glass till exempel). Världens bästa pojkvän som tar hand om sin sjukling!

Ha en underbar torsdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0