Söndag 26 september

2010-09-26 16:21:16
Min Dag
Hej hej,
Har precis städat klart mitt rum och om jag ska erkänna så var det ett tag som det dammsögs och alltså på tiden!
Egentligen skulle vi haft kalas för mig och pappa idag, men mami är sjuk (förkyld och bihåleinflammation) så vi har skjutit upp det till någon helg i oktober istället.

Ska plugga och så resten av dagen tror jag. Eller försöka i vart fall. Känner mig inte jätte pepp på att sätta mig och plugga faktiskt. Dessutom hittar jag inte mitt pennfack eller mitt engelskahäfte. Har ingen aning om var jag kan ha lagt dem. Hoppas att jag hittar de innan imorgon i vart fall för då ska vi ha engelskaredovisning och jag behöver mitt häfte för att veta vad det är jag ska säga.
Patrik har följt med mig. Han sitter och kollar på tv med mitt täcke runt sig och en kopp varm blåbärssoppa framför sig för han är förkyld han också, stackarn.

Men nu blir det lite franska.
Au revoir! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0