Inskriven

2011-08-25 09:40:44
Min Dag
Skrev in mig på körskola igår. Lite bara sådär. Har bokat in tio lektioner och mina förhoppningar är att jag ska kunna ta en intensivkurs efter det om jag kör mycket hemma mellan lektionerna.
Har ju inte direkt något annat för mig för tillfället (letar jobb!) så jag tänkte fördriva min tid med att försöka ta det där körkortet (och så att mina kära föräldrar kan sluta tjata).

Om någon timma har jag min första lektion. Spännande!
Pappa följer med för hon i receptionen sa att det kunde vara bra om handledaren också var med någon gång.

Ska gå och koka lite gröt till mig när diskmaskinen blir klar så jag kan använda den lilla, lilla kastrullen.
Hoppas ni får en fin dag! :)


Hade jag haft någon mer tummen-upp-bild hade jag slängt in den istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0