Friday Party

2011-01-18 12:00:00
Kalas och festligheter
I fredags var jag tillsammans med omkring tvåhundra andra på en fest för att fira två damer som fyllt arton!


Men innan man går iväg måste man fixa iordning sig.
Och nej, jag är inte naken. Min klänning var utan axelband så det är den jag har på mig på bilden.


Och en stund senare är man klar! Bortsett från håret som skulle fixas till med plattång (vilket Patrik fick göra för jag kan inte göra sådant på mig själv..)


Vid sex-tiden blev vi hämtade med bil och åkte upp till Kalle på en liten förfest. Vi försökte prova mitt spel som jag fick i julklapp av Patrik, men det var inte jätte kul. Fast jag hoppas det beror på att vi inte hade rätt grejer (som glas till exempel). För annars är det synd för jag var superpepp på att spela det.
Oh well, det kommer nog fler tillfällen att testa med "rätt grejer".


Sedan blev det dags att åka in till festen med buss. Här är finaste Patrik till exempel och två till i bakgrunden.


Fastän jag, Patrik och Ludwig tog en senare spårvagn än alla andra (för att jag behövde gå på toa) kom vi förre de i vart fall. Vi var helt enkelt lite bättre på att hitta dit och inte velade bort oss, haha.
Här är ingången in i berget dit vi skulle, förresten.


<3
Och det här var
sista bilden jag tänkte lägga ut här. När vi sedan skulle hem vid två-tiden hade det börjat snöa som bara den. Vi lämnade i vart fall en finfin fest bakom oss.
(Fast jag skulle ha tagit fler bilder, det här blev ju knappt någonting, äsch.)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0