body shop

2011-07-11 11:18:00
Konsumtion
Innan jag åkte hem från Kungälv i fredags gick jag till the Body Shop och använde mitt 3-för-2-erbjudande man får när man blir medlem där.
Coconut Body Butter (luktar så gott, tror det är min nya favorit body butter), Rainforset Moisture Hair Butter (hårinpackning), Cooling Foot Lotion och LipCare Stick.


Det här tror jag att jag kommer använda minst en gång varje dag (inte hårinpackningen). Det luktar så gott, nästan som att man luktar (eller smakar) choklad. Mums!

Har nästan övergått helt till att köpa produkter bara från Body Shop, dels för att det är bra produkter och dels för att själva företaget står för så många bra saker, som mänskliga rättigheter, att det ska vara så mycket naturligt och ekologiskt i produkterna som möjligt. Sådant jag tycker är så himla bra, alltså!
 
Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0