Blommigt och streckigt

2011-06-23 23:14:19
Konsumtion
I förmiddags cyklade jag och Eme till tåget för att åka in till Göteborg och kika lite i affärer. Det är så mycket rea för tillfället, vilket jag bara tycker är himlans bra!


Jag hittade de här finfina skorna inne på Dinsko. Finns i brunt också, men Emelie, som fick vara min rådslagare, sa att svart var snyggare på mig, så det fick bli de svarta.


Mamma tyckte också de var jättefina och sa att sådana ville hon ju också ha!
De tänkte jag ha i alla fall ha imorgon på midsommarafton.

Jag provade en jumpsuit inne på h&m också, men jag tyckte den satt lite skumt så jag lämnade besviket tillbaka den. Vill så gärna ha en jumpsuit och fler playsuits!


Men jag köpte i vart fall de här leggingsen inne på Monki. Har dock inte provat dem för det fanns det inte tid för eftersom vi skulle passa en buss hem, men jag hoppas så att de är fina på!
Ska nog gå och prova dem innnan jag lägger mig.

Och vid tre-tiden cyklade jag till jobbet och kom hem strax efter nio.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0