702 glosor

2011-03-17 21:08:39
Min Dag
Godkväll

Har suttit sedan halv sju tiden (tror jag) med 702 franska glosor eftersom jag har franskaprov imorgon och nu ger jag upp för idag. Har inte fått rätt på alla än men det som är svårast är ändå alla verbformer (varför ska franskan ha en verbform för varje person?) och de känns det som jag har kläm på.
Tror inte jag får in så mycket mer nu ändå så det är lika bra att börja göra mig iordning för sängen. Kanske hamnar i säng i tid för en gångs skull (man ska dock inte hoppas för mycket).

Åh, shit! Kom på att jag eller Wille ska skriva ut projektarbetet, kommer dock inte ihåg vem ut av oss som skulle göra det. Varför ska man alltid komma på sådant här så sent? Hoppas att Wille har fixat det ... Eller att hon svarar på mitt sms.

Oh well.
Godnatt och sov så gott (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0