En rosasilvrig box

2011-03-25 21:14:31
Konsumtion


Bild lånad härifrån.

De har nästan som tokrea för tillfället på cdon.se för att fira att de fyller tolv år. Och jag kunde inte hålla mig ifrån att kika litegrann. Fann att den här sex and the city-boxen såldes för bara 299 kronor så jag kunde inte låta bli. Så någon gång nästa vecka är jag ägare till den här boxen. Underbart!

Nu har jag något att se när vi har sett klart på Ugly Betty-säsongerna som jag för övrigt upptäckte var fyra (säsonger, alltså). Hurra! Helt klart en av världens bästa serie! (:
Dessutom har jag något att sysselsätta mig med under mitt sabbatsår också (förutom att upptäcka världen med egna ögon)! Wiiie.









Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0