Onsdag

2011-03-30 17:09:09
Skolan

Har precis vaknat igen.Tog en tupplur på tjugo minuter. Kände att jag verkligen behövde det. Jag tror jag kommer sova dåligt ett tag tills kroppen har vant sig vid att vi har ställt om klockan ...

Wille var sjuk idag så jag fick ha muntligt historiaprov utan henne (fast det var ju två andra i min grupp som var där, men ändå). Kan ha gått hur som helst. Fick inte sagt så himla supervettiga saker, men det kanske räcker. Förhoppningsvis.

Och på fysiken idag kändes det som om jag fattade vad vi höll på med, eller tja. Jag visste vilka formler som skulle användas och hur, men det är bättre än att inte förstå alls! Kändes otroligt skönt!

Fick Patrik att läsa igenom min psykologi innan han gick hem (han ville inte komma hit idag för då missar han sovmorgon, eller vad han sa) och han sa att det var bra så nu ska jag bara läsa igenom det en gång till innan jag skickar in den. Och så får det vara bra med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0