19-årsdag

2011-05-25 15:46:41
Min Dag
Idag fyller min älskling 19 år. Han fick presenter av mig imorse som var kombinerad 2-års- och 19-års-present och kombinerade godmorgon- och grattispusar. Och så fick han en fin blombukett av mig igår på vår dag och ett tillhörande kort. Jag fick en finfin present i form av ett hjärta som lyser (eller det är en lampa under). Så himla fin! Och tung. Så den får stanna kvar hos Patrik tills det kommer någon dag då jag kan ta med mig något sådant hem i väskan.

Annars är det fysikplugg som gäller idag. Eller inte så mycket kanske. Imorgon är provet och det är ingen idé att plugga ihjäl sig dagen innan. Jag ska mer läsa igenom några saker så att jag klarar av teorifrågorna.
Imorgon ska datorn lämnas in också. Sista dagen idag som jag kommer använda den. jag måste bli klar med min franskuppgift idag så jag kan skriva ut den och lämna in den imorgon. Suck.

Nu är det inte långt kvar till studenten!
Hoppas ni får en finfin onsdag och grattis igen till min fina Patrik<3.


19 år idag. Puss, puss, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0