Trött måndag och Willefik

2011-10-10 20:38:31
Min Dag
Har sovit urdåligt i natt och har längtat efter att få komma hem och lägga mig ungefär hela dagen, speciellt när jag behövde slå ihjäl lite dötid inne i Göteborg medan jag väntade på att Wille skulle bli klar på skolan och roade mig med att gå runt i affärer. Köpte lite småsaker, visar sedan tror jag.

I vart fall så hade jag körlektion på morgonen. Gick bra! Känns verkligen som att jag kommer närmre och närmre ett körkort.

Åkte sedan in till Göteborg och träffade Wille. Mycket, mycket, mycket trevligt och kul! Kände mig i och för sig inte så hemskt rolig när jag var urtrött, men superkul att träffa Wille i alla fall!
Vi fikade lite och sedan drog vi runt och försökte hitta fina/varma skor. Gick sådär. Och Wille blev en ryska under en stund, haha.

Oh, well. Har piggnat till nu lite efter att ha ätit lite mat så jag väntar med att gå lägga mig. Kanske ser några serieavsnitt på kanal 5:s hemsida. Avverkar rätt många säsonger och avsnitt där för tillfället och varierar mig med att läsa i en bok då och då. Just nu läser jag Det är så logiskt alla fattar utom du (som för övrigt är en ytterst bra låt av Petter) och den är helt okej.

Ha en finfin måndagskväll, hörrni! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0