Tv-serie-period

2011-10-07 15:45:33
Min Dag
Var på körskolan förut idag och det går ju bättre och bättre för varje gång! Idag blev jag till exempel godkänd på alla fasprov på datorn som man måste göra innan man kan gå vidare till repetition och sluttest (och ännu lite senare göra själva teoriprovet). Och körningen går bättre och bättre och jag börjar bli godkänd på allt fler moment. Känns underbart bra med körningen (och teorin) för tillfället, helt enkelt!

För övrigt har jag en period där jag, när jag får tid över (vilket är ganska ofta just för tillfället), ser på gamla (och en del nya) tv-serie-avsnitt som ligger ute på kanalernas play-sidor. En hel del som jag har missat under pluggtiden som varade under gymnasiet (och lite under högstadiet). Det är en klar fördel med att se gamla avsnitt och säsonger eftersom jag inte behöver vänta i en hel vecka innan nästa avsnitt kommer, utan bara några minuter (eller timmar).

När jag har tröttnat på att se gamla serieavsnitt vet jag inte än vad jag kommer att komma in i för "period". Kanske en ny läsperiod eller något helt annat, det får helt enkelt tiden utvisa.

Nu ska jag gå och göra iordning ett pajskal till min tacopaj och sedan blir det väl något avsnitt från kanal 5:s play-sida. Ännu lite senare ska jag vara med Patrik, men vet inte riktigt var eller när än.

Hoppas ni får en alldeles underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0