Första dagen

2012-08-20 17:52:00
Jobb Min Dag
Har haft min första jobbdag efter min så kallade semester. Jag har inte jobbat sedan midsommar. Trodde det skulle kännas jobbigare och konstigare att börja jobba igen än vad det faktiskt var. Fick bara ungefär fem timmars sömn i natt (hade 24 grader i rummet och jag har vant mig vid att lägga mig tidigast runt midnatt de senaste veckorna) och har en värkande hals, men det gick helt okej ändå. Kanske för att det som sagt var första dagen. Om jag skulle befinna mig i liknande situation om några månader kommer jag nog inte vara på lika bra humör.
 
För övrigt känner jag mig pluggsugen och hade hellre velat börja något bra program på universitetet. Ångrar mig lite att jag inte sökte något innan sommaren. Å andra sidan vet jag inte vad jag vill göra än. Jag tänker att jag kommer komma på det tills det blir dags att söka till nästa läsår.
 
Så nu har alltså vardagen kommit tillbaka. Med allt vad det innebär. Hoppas förstås på att sommaren ändå hänger sig kvar ännu ett tag till!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0