23 december

2012-12-23 19:35:00
Min Dag
Det är den 23 december och julkulorna hänger i granen.
Tallen lyser fint i olika färger, som ett minidisco om man så vill.
Vi öppnade vår familjejulklapp en dag i förväg. I år blev det en sodastream.
Vi har testat att göra julmust och lemon/lime, med blandade resultat. Blir dock bättre efter varje gång!
Ute är det en mild snöstorm. En sådan där ens fotspår är helt igensnöade en trekvart senare.
Utomhus lyser utebelysningen så fint.
Och inomhus har jag bäddat med julsängkläder.
 
Det är den 23 december och jag väntar på att Patrik ska ta sig hit trots blåsigt snöväder.
Det är den 23 december och en av mina kusiner fyller år.
Det är den 23 december och vi ska snart fixa iordning det sista och sedan bara ta det lugnt.
 
Det är den 23 december och imorgon är det julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0