Torsdag

2012-02-16 19:45:53
Min Dag
Igår var jag så trött när jag kom hem från jobbet att jag knappt orkade hålla mig vaken. Till sist gick jag och lade mig tidigt och när jag vaknade (självmant) imorse hade jag sovit i tio timmar. Jag tror jag verkligen behövde det eftersom jag gått och lagt mig för sent de senaste dagarna och därmed fått för lite sömn.

Jag har jobbat varje
vardag den här veckan (eller kommer jobba) och det har aldrig hänt mig förut sedan jag började på mitt jobb. Jag har haft körlektioner (och uppkörning och teoriprov) och tandläkarbesök (eftersom jag hade tandställning blev det ungefär var sjätte vecka jag gick till tandläkaren) som gjort att jag fått ta ledigt hela dagar och det alltid minst en gång i veckan.
Jag trodde att jag skulle bli ledig imorgon eftersom jag, vad jag minns, aldrig har jobbat på en fredag, men så blev det alltså inte!

Nu ska jag ta och plugga lite inför högskleprovet eftersom jag känner mig mycket piggare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0