Tosca

2012-01-15 13:11:14
Min Dag
Igår kväll åkte jag in till Göteborg för att möta upp Wille. Min julklapp från henne var nämligen att få gå och se valfri föreställning på Göteborgsoperan. Eftersom Wille redan sett West Side Story valde jag operan Tosca. Och igår var det alltså dags att få se den!

Om ni funderar på
att gå och se någon föreställning på Göteborgsoperan kan jag verkligen rekommendera Tosca (sista föreställning spelas 29 januari). Den var så där bra att jag inte ville att den skulle ta slut.
Scenografin var otroligt snyggt gjord och skådespelarna var otroligt duktiga!
Ett tag var det nära att det började rulla tårar nerför mina kinder, men de höll sig kvar innanför ögonlocken.

Jag hade en alldeles utmärkt lördagskväll, med andra ord. Hoppas er var minst lika bra!


Himlen igår var alldeles magisk. Så här såg den ut när jag väntade på bussen.
Senare genom bussfönstret såg jag att himlen brann. Så vacker att jag knappt kunde ta ögonen ifrån den.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0