Fredagsklämma och snöväder

2013-01-11 12:33:00
Min Dag
Idag är det fredag och jag verkar bli ledig. Har inte gjort något mer speciellt än att diska några svarta backar, fotat och gjort iordning lite inlägg.
Ute snöar det. Kortet ovan tog jag för sisådär två timmar sedan och nu är berget än mer vitt. Berget syns inte ens. Ja, så kan det bli.
Jag har satt upp håret med en klämma, för övrigt. En fredagsklämma. Det tycker jag är fint. Dock ser det ur som att jag har världens utväxt på bilden vilket jag omöjligt kan ha. Har inte färgat håret sedan jag gick i högstadiet om jag inte minns fel. Fel ljussättning, bara.
Oh well, ha en finfin fredag allihop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0